Clip video Nik Aziz dah berdamai dengan UMNO??






MERDEKA... MERDEKA........... MERDEKA kah kita??!!!...
1MALAYSIA...... 1 MALAYSIA..... 1 MALAYSIA kah kita??!!!.....
Ini impian aku.... dan juga doa aku.....

BANGSA KU DAN SAUDARA SEISLAM KU...... BERSATU!!!

Iblis, Yahudi, Freemason dan pelbagai musuh Islam sedang memerhati kita..... terutamanya Tuan guru dan semua "kepala" pemimpin di Malaysia......
mengapa menentang sesama sendiri sedangkan berkawan dengan syaitan nyata yang telah banyak merosakkan bangsa islam kita.....

Singapura.... Palestin....... dan Bosnia.....
3 bukti kuat mengatakan mereka tidak akan menyokong kita..... walaupun mereka baik dengan kita.....
walaupun mereka MENYOKONG kamu dari belakang........

Sedarlah tuan guru..... aku sayangkan MALAYSIAku...... aku sayangkan ISLAMku.....
Dan aku sayangkan BANGSAku......

Post a Comment

0 Comments