"Geng" Azwan Ali Bernikah??!!











Ini merupakan penyakit manusia yang selalunya di tamatkan dengan bencana ...... tiada satu agama pun yang menghalalkan proses kehidupan manusia yang songsang ini.....

Hanya pihak iblis dan sekutunya yang mampu menerima cara kehidupan ini berdasarkan nafsu dan logik mereka ......mereka suka menyinggung hati si PENCIPTA ...... nauzubillah...

Ini pengalaman aku semasa remaja dahulu ....... aku selalu lepak dengan ramai "bouncer-bouncer" disko di seluruh area KL kerana kebetulan member baik aku pun bekerja dengan mereka....... jadi aku join mereka pasal nak masuk disko secara free lah.... he he he... biasalahkan.... budget!!

So.... aku selalu dengar tentang rumous pasal Azwan Ali...... bouncer2 ni selalunya cover dia orang punya function...... dan mereka kata..... Azwan Ali adalah leader kepada sebuah group yang mengamalkan kehidupan songsang seperti dalam gambar di atas.... aku sampai sekarang tidak percaya..... namun hati aku selalu berdetik........"mungkin ya kot!!".... apabila setiap kali Azwan Ali versi sekarang muncul di kaca TV.... di tambah lagi bila aku masuk blog dia.... masyaallah..... aku risau dan pening tengok dia.... entahlah..

Aku harap Azwan berubah..... sekurang2nya jadi lebih lelaki dan lebih bersopan sikit.... namun aku masih kurang percaya yang Azwan Ali tu "songsang"..... hanya Tuhan yg tahu!!!




Post a Comment

0 Comments