Ramai "TER"keluar PAS kerana ROKOK...!!!!


Aku terjumpa artikel ni dalam internet dan aku tak pernah membacanya selama ini..... dengar yang Tok Guru tu pernah keluarkan fatwa ni pernah lah.... tapi membacanya tak pernah lagi.... nah ini buktinya.....

So.... kepada ahli PAS yang menghisap rokok tu..... confirm korang terkeluar daripada parti "suci" korang tu pasal korang dah macam dan di anggap haiwan beb..... korang pilihlah haiwan apa korang nak jadik..... he he he.... kalau aku.... aku nak jadi beruang...... besar ..... kuat ..... dan comeeeeeelllllll.....
korang aku rasa kena pilih jadi lembu lah...... senang di suruh2....... cucuk hidung..... ikuttttttt bontot tuan korang..... tak pakai akal langsung.....

Sekarang tengah kemelut...... sana salah.... sini salah..... nak buat EGM pulak..... Risau nampak??!!!......
Naper Tok Guru..... tak percaya yang kamu di takdir di beri pilihan.........
antara menyatukan semua umat Islam di Malaysia..... atau memuaskan nafsu dendam Tok Guru yang masih tersemat dalam hati tu...... hakikatnya Tok bukan malaikat...... bukan nabi mahu pun ahli Sufi yang hebat....... tak dapat lari daripada ujian Allah.....

Dan ini pandangan aku saja2..... suka2.... jikalau Tok Guru pilih jalan memuaskan nafsu politik Tok..... Malaysia akan di timpa bala bencana dari pelbagai sudut......
Ekonomi..... sosial dan kemasyarakatan....... akidah...... ribut taufan...... gempa bumi dan sebagainya.......

TEPUK DADA...... TANYA OTAK TU "TOK"!!!!.....

Post a Comment

0 Comments