Cikgu Sekolah Yang Hancur!!!!

Dah lama aku tak update blog.... mungkin agak sibuk dengan beberapa perkara kot....
Terutamanya dengan pertandingan Worldstar - Road to Hollywood.....
Ni dah kira 2nd time aku jadi Juri.... gelabah jugak beb....
dulu masa Malam Seni Menara Kuala Lumpur.... tak payah komen.....
kali ni pulak kena komen.... macam AF la pulak... hehhehehe.... tetapi nasib baik OK....
Kuantan dan JB.... dua2 ok.... cantekkk.... tapi kat JB best sikit....
hetol best dan ada tourist guide.... tu yg gempak beb.... hehhehe

OKlah.....tak apa lah... janji semua ok.... agama... bangsa .... dan negara.... OK!!!
Diri aku.... keluarga aku.... masyarakat aku..... OK....
SO.... semua canteeeeeeeeekkkkk!!!!....

namun tiba2... aku tertengok pulak sebuah akaun FB ni.... terkejut jugak aku...
apahal pulak cikgu ni.... cakap anak muridnya datang dari neraka...
Aku datang dari sekolah yang sama... tak ada lak murid2 kat sana jahat2....
nakal tu ada laaaaa.... tu biasa laaaaaaa..... mana ada sekolah semua muridnya baik2 semua....
murid Maahad Hanidiah pun nakal jugak.... dulu sama2 ngan aku ponteng sekolah dan ponteng puasa kat bandar kajang.... atas stesyen/bengkel bas foh hup....
hehheheh.... makan maggi dan sky jus.... hahhahah.... (sky jus = air kosong)...

So... aku rasa semua orang kena peka... ini cikgu kena di perhatikan....
kerja tak ikhlas beb..... kena sebarkan..... at least orang2 sekeliling tahu siapa dia....
ok lah....
Selamat berinternet semua!!!!

(nanti aku link kan blog ni kepada akaun FB menteri.... kena tengok siapa yang kena!!)

Post a Comment

0 Comments