PROJEK LAGU RAYA SURIA FM 2010!!!


WOW.... lama gila aku tak tulis dalam blog ni.... last post pada 4 april 2010.... tu pun pasal nak jual rumah.... entah lah pasal apa.... mungkin tak ada mood kot..... tetapi kali ini tiba-tiba sahaja mood aku sampai hanya kerana LAGU RAYA.... ya.... Projek Lagu Raya Suria FM 2010!!!!
.

macam tak percaya daaaaa..... dah dekat nak raya balik..... rasa-rasanya macam baru jer raya tahun lepas.... laju gila siot.... namun syukur pada Allah kerana memberi rezeki kepada aku melalui Bro Amin Ainuddin, tuan empunya AppleSOund Studio dengan memberi peluang aku menulis lagu raya buat julung-julung kalinya.... TQ bro....


TQ juga kepada team Suria FM dan Team NSR record yang juga memberi peluang ini kepada gua... terutamanya team Suria FM yang sangat-sangat positif dan memberi komitmen tinggi dalam menjayakan projek ini....kepada DJ Tuah, Myra,Bob Ringgo, Naim, Kak Lin, Zizi, dan of course Bro Halim Othman dan Linda Onn... you all rock dan sempoiiiiii...!!!!!


Dan tak lupa juga Bro Kamarul, otai NSR... lu memang sempoi..... dan errrr errrrr.... suka belanja orang la bro... hehhehhe...... tima kacih.... i lap u!!!



SO... nantikan 2 lagu ini ke udara kelak pada minggu ke 2 di corong radio ber frekuensi 105.3 FM Suria FM.... tajuk lagu buat masa ini ialah Suria Di Pagi Raya dan Sebulan Berhari Raya.....

SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT BERHARI RAYA KEPADA SEMUA...!!!!




Satu Pagi Di Hari RayaHari Ini Hari Raya

Post a Comment

0 Comments