20.11.2011 - Dunia Blogging aku dah berubah!!!


I'm Back... Aku kembali daaaa.....
Dah lama aku tak menulis blog aku yg entah apa-apa ntah...
Tapi tiba2 hari ni aku dapat semangat kembali selepas PM kita Dato Seri Najib Tun Razak telah mengiktirafkan para pengamal media baru dan sosial di berita TV3 kul 8 malamtadi...
Wow...terus aku flashback pada 2008 di mana zaman2 kegelapan BN yg hampir kalah teruk dalam pilihanraya ke 12 dek kerana gelombang media2 baru ini seperti blog dan facebook.

Nak di jadikan cerita... Aku antara yg terpilih kononnya menjadi tentera media baru barisan pertama BN utk melawan kembali para pejuang gerila pembangkang... hahahha... gempak siooootttt..
Tu pasal kebetulan aku agak mahir dan ada blog.. kalau tak hampehhhh..
tapi macam biasa lerrrr... bila ketua2 semua kaki putar alam... kaki kaput duit...
Semua duit utk dia... yg kelakar, org bawah kena berjuang demi rakyat dan negara..
dia tak apa beb.. diam2 jer slurppppppp semua duit2 celah bedah yg ada...
walaupun sikit2 tapi lama2 jadi bukit taaauuuuu...
eeeeeee... sakit hati beb...
so makanya... tak jadi lah projek itu... hahahhaa...
siapa yg rugi... tak tahu ler aku...

tapi alhamdullillah... ramai pelapis yg dahsyat2 kini menggegarkan alam maya kini...
alam maya bukan utk main2 skrg...
alam maya mampu mengawal realiti.... cewaaaaahhhhhh!!!!

ps - cantekk no 20.11.2011 tapi x boleh lawan 11.11.11 daaa..

Post a Comment

0 Comments