Perhimpunan Agung UMNO 2011..!!!





MOTTO kalian aku letakkan kali ini ialah ikhlas dan jujur dalam memimpin bangsa!!
BOLEH tak beb??!!!.... 
UMNO boleh??!!!
Ada berani ke??.... hehehhehe...


Aku bukannya apa wahai pemimpin2 ku yg telah di takdirkan Allah utk memimpin aku dan bangsa aku ni...
penat dan muak dengan menunggu langkah drastik dari kalian untk membuat sesuatu bagi menjaminkan kesejahteraan bangsa yg kamu katakan sebagai bangsa yg kalian pimpin...


asyik2 dasarrrrrrrrrrrrr....
asyik2 pinjamannnnnnnn.....
asyik2 bantuannnnnnnn....


Dasar cuma idea yg di sebut2 dan di laung2 utk menyedapkan hati bangsa aku...
memang dasar tu berjalan.. tapi mcm siput daaa...
tak bersungguh2...


Pinjaman2 pula cuma mengambil keuntungan demi keuntungan dari bangsa aku...
dah lah susah.. di beri pula pinjaman dengan bunga/faedah/RIBA yg agak tinggi...
bila tak boleh bayar... kalian tekan mereka dengan pelbagai cara...
kesian bangsa aku...


Dan bantuan-bantuan hanyalah satu CARA kalian mengikat rakyat untuk terhutang budi 
pada kalian..
Subsidilah... 
projek rakyatlah....
Skim bantuanlah....
Biasiswalah....
MAKA kalian akan iklankan... sebarkan... kecohkan bahawa bantuan itu sedang berjalan... 
hehehhee...
kelakar pun ada....


tak kukuh..... tak jitu..... dan... tak gempak beb...
nampak ada lopong dan kelemahan demi kelemahan...


macam mana kalian hujah...
macam mana kalian nak defend punnn...
pusing fakta sampai 360 darjah pun... org dah faham...
kalian cuma berpolitik tanpa keikhlasan dan tanpa kejujuran...


APA tah lagi pembangkang!!!!!..... hahahhahaha
tu lah masalah bangsa aku...


Pembangkang yg satu tu RASIS gila dan kuat dengan SEKULAR....
Yang lagi satu kuat EMOOOOO.... penuh perasaan dendam peribadi tanpa ikhlas...
Dan yg lagi satu tu.... mmmmm... bagus peribadi... tapi jadi parti FOLLOWER...
ikut jer buntut orang... tak ada prinsip...
Tak PROFESIONAL langsung.....
Sebab tu tempat dia org memerintah slow giler nak maju...
dari dulu asyik banjirrrrrrrrrrrrrrrrrrr jer.... hehhehe...


TIADA PEMIMPIN YANG IKHLAS DAN JUJUR DALAM MEMIMPIN
RAKYAT DAN NEGARA ini...


So aku harap UMNO berubah sedikit...
ikhlas dan jujur dalam pimpim bangsa korang...


YA..... kalian memang meMAJUkan Malaysia 99%...
tapi tidak kepada bangsa kalian...
BAGI SEDIKIT.... tapi ambil balik banyak...


TAPI NO CHOICE BEB...
TIADA PILIHAN....
U.M.N.O KENA BERUBAH...
BANGSA KU KENA MENUNTUT HAK..

Tapi alhamdulillah... Gang Dato Seri Najib ni nampak mcm banyak berubah..
nampak sudah menaikkan daulat bangsa dan bahasa serta agama...
HARAP2 jgn separuh jalan daaaa.... hehehhe..

SELAMAT BERHIMPUN WAHAI GANG UMNO!!!




http://www.drjiwa.blogspot.com




Perhimpunan Agung UMNO 2011
Selamat berhimpun gang UMNO semua ya.

Post a Comment

0 Comments