"Dunia" ke "KLINIK"!!


Aku dah bosan pulak pakai slogan "DUNIA JIWA ANDA".....so aku nak tukar ke....hehehhe.... kelakar la pulak... "KLINIK JIWA ANDA"........
memandangkan aku suka pakai nickname Drjiwa...... dan dalam dunia seni pun aku pakai nama pena Drjiwa.... serta amat suka meneliti dan menghayati rentak dan irama dunia manusia..... aku cuba untuk menjadi kaunselor bebas di alam maya.....hahahha.... belum cuba belum tahu kan??!!.....

Aku memang ada pengalaman yang luas..... daripada zaman sekolah lagi.... aku pernah menjadi salah seorang ahli Pembimbing Rakan Sebaya(PRS) di sekolah aku di Kepong...... satu program kerajaan untuk menjadi kaunselor "kecil" iaitu wakil cikgu kaunseling di sekolah..... memang menyeronokan dan mencabar kerja "free" tu..... tapi ia satu ilmu yang sukar di ceritakan dengan ayat yang wujud di akal manusia sekarang.... hanya yang melaluinya tahu akan nikmat menjadi "pengkaji jiwa" ini.....

So... people.... kalau ada yang nak ajukan soalan2 jiwa kat aku...... kecik tapak tangan.... satu Malaysia aku tadahkan..... soalan anda akan di terbitkan di blog dan di semua link aku.... tapi nama di rahsiakan lah.... tu mesti beb.... MARUAH ADALAH HARGA DIRI MANUSIA!!!

Kalau kepala buntu.... LUAHKAN KEPADA AKU!!!!

Post a Comment

2 Comments

Peeka Syuhada said…
::blog walking::
nice trial dude~
baguslah..mmg x cukop kaunselor neh...
King Faizal said…
Support i ok.. just drop by... tengok2 kalau ada isu nak tolong jawab bersama... saya ni baru nak belajar memberanikan diri menjawab problem org.... kalau kat luar tu dah biasa la..